week/No. | Tiltle | lecture hour | Laboratory Hour | Self study Hour | Activities | Teacher |
01 | Evaluation: definition, purposes, types, model | 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
02 | Evaluation framework
Understanding program/policy for evaluation
| 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
03 | Design of the evaluation :quantitative method (1) | 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
04 | Design of the evaluation: qualitative method (2) | 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | อ.ดร. มนทยา สุนันทิวัฒน์ |
05 | Extensions of good design
(CBA, CEA, CUA, meta analysis and RCT)
| 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | อาจารย์พิเศษ |
06 | Assignment (self-study) | 3 | | 6 | Discussion, Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
07 | A summary of evaluation design | 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
08 | Developing measures and collecting data | 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
09 | Analyzing and interpreting data
Writing the report and disseminating results
Ethical issues (1)
| 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. ศิตาพร ยังคง |
10 | Analyzing and interpreting data
Writing the report and disseminating results
Ethical issues (2)
| 3 | | 6 | lecture, discussion, MS Teams and Webex | ผศ.ดร. ศิตาพร ยังคง |
11 | Assignment (self-study) | 3 | | 6 | self study, dicussion, Webex | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง |
12 | Assignment (self-study) | 3 | | 6 | self study, dicussion, Webex | ผศ.ดร. ศิตาพร ยังคง |
13 | Presentation : Term paper (1) | 3 | | 6 | Presentation and discussion | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง, ผศ.ดร. ศิตาพร ยังคง, อ.ดร. มนทยา สุนันทิวัฒน์, ผศ.ดร. ฟ้าใส จันท์จารุภรณ์ |
14 | Presentation : Term paper (2) | 3 | | 6 | Presentation and discussion | ผศ.ดร. สมหญิง พุ่มทอง, ผศ.ดร. ศิตาพร ยังคง, อ.ดร. มนทยา สุนันทิวัฒน์, ผศ.ดร. ฟ้าใส จันท์จารุภรณ์ |