week/No. | Tiltle | lecture hour | Laboratory Hour | Self study Hour | Activities | Teacher |
01 | Finite, Countable, and Uncountable Sets;
ethics and ethical consideration in the use of ideas, data and technology | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments
| ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
01 | Finite, Countable, and Uncountable Sets;
ethics and ethical consideration in the use of ideas, data and technology | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments
| ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
02 | Metric Spaces | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
02 | Metric Spaces | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
03 | Compact Sets | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
03 | Compact Sets | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
04 | Connected Sets | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
04 | Connected Sets | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
05-07 | Numerical Sequences and Series | 9 | 0 | 18 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
05-07 | Numerical Sequences and Series | 9 | 0 | 18 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
08 | Continuity | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
08 | Continuity | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
09 | Midterm examination | | | | | |
09 | Midterm examination | | | | | |
10 | Continuity | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
10 | Continuity | 3 | 0 | 6 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
11-13 | Differentiation | 9 | 0 | 18 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
11-13 | Differentiation | 9 | 0 | 18 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
14-16 | Riemann-Stieltjes Integral | 9 | 0 | 18 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
14-16 | Riemann-Stieltjes Integral | 9 | 0 | 18 | Teaching method:
Interactive lecture, effective questioning, formative assessment, problem solving, problem based activities
Media:
lecture notes, slides, individual assignments | ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ, ผศ.ดร. สมศักดิ์ โอฬารกิจเจริญ |
17 | Final examination | | | | | |
17 | Final examination | | | | | |
|